mandag 16. februar 2009

Mandag

Jeg hater igrunn mandager.
Alt virker så lenge til på mandager. Denne dagen har jeg alltid så store forventninger til meg selv, og jeg blir som regel alltid like skuffet.

Har hatt en herlig helg med kjæresten min. Dro til han da han var ferdig på skolen på fredag, og kom hjem for et par timer siden. Han sto opp kl 5.30 fordi han skal på tur til Trondheim med realfags-gjengen for å besøke NTNU. Han virket ganske sjalu da jeg lå der og sov videre mens han stresset med å komme seg avgårde. ( Og glemte selvfølgelig toalettmappen stående på pulten. )
Igår kveld satt vi og så på leiligheter på nettet. Om noen måneder blir vi samboere og det gleder jeg meg utrolig mye til. Har vært sammen så mange år nå og jeg er lei av å måtte savne han hele tiden. Hehe. Gleder meg til å kunne sovne trygt inntil han hver natt og vite at han har det bra.
Vi har egentlig tatt det med ro hele helga, bortsett fra at André har jobbet da. Så er vel strengt tatt mest jeg som har tatt det med ro. :-)

Nå skal jeg snart en tur til mormor. Det blir koselig! Hun er jo så søt.





Med masse forventninger til uka og masse savn etter kjæresten min, avslutter jeg her.
Gleder meg til en ny helg og til André får ferie.

- Ingrid :)

Ingen kommentarer: