tirsdag 10. februar 2009

Alt for lenge siden sist

Jeg er alt for dårlig på disse blogg-greiene. Det er nesten litt trist.
Jeg er jo i utgangspunktet veldig glad i å skrive og ganske kreativ, jeg tror det er tidsmangel som gjør at jeg ikke skriver her. Jeg liker i hvertfall å tro det, selvom jeg må innrømme at om jeg hadde kuttet ut noe av facebook-tiden, lesing av nettaviser og diskusjonsgrupper hadde jeg fint hatt tid til å skrive her.

Jeg lover å skjerpe meg.

Med meg går ting fint. Har hatt en hektisk tid etter jul til tross for at jeg hadde ferie helt til 19. januar (!!!) . Jeg har vært på tur med min kjære, vært med mange gode venner jeg ser alt for sjeldent, jeg har sett filmer jeg ikke har rukket å se, jeg trener, jeg prøver å ta opp dansen igjen, jeg leser bøker, og nå har jeg jo forelesninger innimellom, da.
På torsdag har jeg ex.fac. eksamen. Igjen. Jepp, Frøken-Flink strøk på sin første eksamen fordi hun var for selvsikker. Tjoho!

Ingen kommentarer: