onsdag 10. desember 2008

Mas og stress

Jeg har ikke skrevet her på flere måneder nå, og ikke vet jeg hvorfor. Har i hvertfall hatt to eksamner, jobbet, skrevet oppgaver og vært mye med min nydelige kjæreste.
Imorgen har jeg min siste eksamen, en hjemmeeksamen på 48 timer og jeg gruer meg. Oppgaven skal helst være på 4000 ord, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal få ned 4000 fornuftige ord på papiret. Men får ta det som det kommer, det er fortsatt 8,5 time igjen til det starter.

På fredag får jeg juleferie, og det trengs. Jeg er sliten! Det er ikke det at jeg gjør så mye heller. Altså, har jo eksamen og deltidsjobb og det der, men det burde ikke slite meg ut. Jeg lurer på om det er mørketiden. Aller helst vil jeg bare sove hele tiden. Jeg har ca ett måltid om dagen, er mye trist og tankefull, og har vært mye syk den siste tiden. Lå rett ut med ørebetennelse og diverse i to uker, og samme dag som jeg var ferdig på penicillinen fikk jeg omgangssyke.... Typisk!
Har heldigvis en fantastisk kjæreste å prate med og som gjør meg lykkelig til tross for tilværelsen om dagen. Jeg er heldig som har han, jeg lever virkelig for tiden vi har sammen.

Det blir godt å få nye fag etter jul, jeg gleder meg! Dette semesteret har det kun vært historiefag, og jeg er virkelig ikke flink til historie. Etter jul får jeg fag som passer meg mye bedre, og jeg gleder meg til å komme i gang. Men først blir det en god og lang juleferie. Det blir koselig!:)

Sånn ellers må jeg begynne å tenke positivt og like meg selv. Men det er lettere sagt enn gjort.

Ingen kommentarer: