torsdag 2. oktober 2008

Tanker en høstnatt

Jeg er hjemme hos mamma og pappa noen dager. Jeg nyter det virkelig! Er så godt å være med søsknene mine igjen, leke med vofsen min, bli skjemt bort av mamma og pappa, og ikke minst kjøre bil! Jeg var med min kjære bestevenninne Kristina på Jessheim igår, og jeg kjørte i høstmørket. Det var skummelt, men virkelig deilig å sitte bak rattet igjen! Har jo faktisk hatt lappen et år nå, og kjørte veldig mye da jeg bodde hjemme. ( Har man noe valg når man bor på Fjellfoten? ) Var så godt å være med Kristina igjen, vi henger jo vanligvis sammen som erteris, det var så fantastisk godt å få skravle og sladre og bare være "oss" igjen.

Idag har jeg vært hos mormor. Go'e mormor som har gitt meg en stor, varm og herlig dyne, og et nydelig servise. Har vært med noen av mine kjære søskenbarn, og blant annet sett en film med hele gjengen. SOLVEIG: Du er gal!!!

Sånn ellers nyter jeg faktisk at høsten har kommet. Jeg elsker den, på en forunderlig måte. Jeg gleder meg sånn til jul nå! Birgit og barna og mormor kommer hit, og det er alltid gøy å være med dem. Dessuten jobbet jeg kveldsvakt på julaften ifjor, så har ikke feiret jul på to år.
Jeg har faktisk begynt å planlegge bursdags og julegave til André allerede, har noen planer i bakhodet. Dessuten må han jo ( og fortjener han ) adventspakker. :)
( Ja jeg vet at jeg er alt for gavmild.... )

Nå skal jeg se film videre med Audun og Maren, og spise godteri fra Sverige.

Ha en fortreffelig høstaften alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var såå koselig å være sammen igjen ja :D
Og ikke minst var det koselig med a'Connie!

<3